Категорії
Асоціація

Використання Google Sites

Часто виникає необхідність структурувати інформацію, створити якийсь банк даних, який буде доступний по мережі інтернет. Однак при цьому немає необхідності створювати повноцінний сайт або змінювати поточний. Така необхідність стала особливо актуальна в період вимушеного дистанційного навчання в період епідемії COVID-19 у освітніх організацій.

Саме тому компанія Гугл створила зручний конструктор для створення таких «швидких сайтів» з дуже низьким порогом входження і легкістю роботи.

Зараз я покажу і розкажу як легко і швидко створити свій мінісайт.

Почнемо.

Отож, щоб почати створення сайту нам необхідно авторизуватися в своєму аккаунті Google.

Після успішної авторизації потрібно перейти в Google диск.

Натискаємо на кнопку “Створити

У випадаючому списку натискаємо на кнопку “Більше” після чого вибираємо – “Google сайти“.

Наш сайт створено!

Зараз потрібно наповнити сайт необхідною інформацією і опублікувати.

Наповнення сайту

Сайт наповнюється поетапно. Для початку головні і єдині речі для сайту:

  • Заголовок (назва)
  • зображення
  • заголовок сторінки
  • меню (головне меню)

1. Заголовок

Заголовок – це коротка назва вашого ресурсу. Він повинен бути коротким і повністю передавати зміст Вашого ресурсу.

2. Зображення

Зображення – це картинка, яка підмінить собою картинку у верхній частині сторінки сайту, за замовчуванням темну.

3. Заголовок сторінки

Заголовок сторінки – текст в центральній частині сторінки. У даній інструкції це фраза “Сайт створений за допомогою Google sites”. Воно повинно повністю пояснювати відвідувачеві сайту вміст сторінки, на яку він перейшов.

4. Меню(головне меню)

Головне меню формується автоматично, на основі тих сторінок, які Ви створюєте.

5. Елементи керування

Переглянемо основні елементи керування.

1. Кнопки історії дій

Цими кнопками Ви можете скасовувати помилково виконану дію.

2. Перегляд

Ця кнопка дозволяє переглядати Ваш сайт в залежності від пристрою – ПК / планшет / смартфон.

3. Копіювати посилання на опублікований сайт

Ця кнопка дозволяє скопіювати посилання на опублікований сайт, для відправки користувачам або для вставки на сайті організації. Опублікованим сайт стає після натискання кнопки №7 “Опублікувати”. Всі зміни, які Ви вносите на сайті при його наповненні зберігаються не в опублікованій версії сайту.

4. Відкрити доступ

Ця кнопка дозволяє організувати спільну роботу над сайтом Вашим співробітникам. Таким чином Ви можете організувати роботу над сайтом відразу з декількома співробітниками. В оптимальному варіанті – всі вчителі і інші співробітники зможуть працювати над сайтом, що значно скорочує час його наповнення.

5. Налаштування

Ця кнопка дозволяє змінювати налаштування Вашого сайту. Так само підключити власний URL для сайту або підключити аналітику для збору статистики відвідин. Налаштування за замовчуванням задовольняють більшість користувачів.

6. Додатково

Ця кнопка дозволяє змінювати додаткові налаштування Вашого сайту.

7. Опублікувати

Ця кнопка дозволяє опублікувати, тобто зробити доступним для перегляду Ваш сайт.

8. Панель навігації

Цей розділ дозволяє перемикатися між основними інструментами створення сайту.

9. Панель інструментів

Цей розділ включає в себе інструменти для роботи з шаблоном сайту. Інструменти будуть змінюватися в залежності від обраного вище розділу навігації.

Всі необхідні інструменти для наповнення і редагування сайту описані.

Залишилося лише наповнити сайт необхідною Вам інформацією і опублікувати. Зробити це можна натиснувши на уже описану вище кнопку – “Опублікувати“. Таким чином всі Ваші зміни стануть доступними для перегляду.

Залишити відповідь