Категорії
Асоціація

Використання Google Drive

Доброго дня шановні колеги!

Після різкого підвищення інтересу студентів та викладачів до системи електронного навчання Moodle, актуальним стає питання оптимізації робочого простору, що використовує дана система. Так як обсяг даних, що надсилають студенти, виконуючи практичні або лабораторні завдання, постійно збільшується, то є потреба або обмежувати студентів у формах та обсягах даних, які вони надсилають стандартними засобами Moodle, або ж вимагати у викладачів постійно слідкувати за робочим простором дисциплін і періодично вивільняти його.

Пропонуємо вашій увазі спосіб, який не потребує обмежень щодо форм і обсягів даних як з боку викладачів, так і студентів. Для цього зручним і простим у використанні є відомий сервіс Google Drive. Крім того, зазначимо, що корпоративні облікові записи uzhnu.edu необмежені стандартним розміром 15Gb.

Розглянемо короткий алгоритм використання сервісу Google Drive для зберігання інформації, яку надсилають студенти під час проведення дистанційного контролю:

1) заходимо в корпоративний обліковий запис (на електронну пошту @uzhnu.edu.ua);


2) відкриваємо сервіс Google Drive у верхньому правому кутку вікна (зазначимо, що Google Meet, про який йшлося в попередніх інструкціях, знаходиться там же);

3) вибираємо команду “Створити” – “Папку” і вказуємо назву папки (наприклад: ФМЦТ_СО4). (Створення папки можна зробити також за допомогою контекстного меню, яке викликається натисканням правої клавіші мишки, обравши команду “Створити папку”);

4) після створення папки, налаштовуємо доступ користувачів до папки: з правами “редагувати й додавати“, який рекомендується для лабораторних і практичних робіт; з правами “перегляд”  – для теоретичного матеріалу (лекцій). Ще одним з варіантів налаштування є надання доступу усім користувачам у створеній папці лише з правами “перегляд” (у нашому випадку це папка ФМЦТ_СО4), у якій варто розмістити (завантажити) теоретичний матеріал (лекції), а вже у самій папці безпосередньо створити підпапки для кожного користувача (наприклад, підпапку: Мудранинець) та надати права “редагування” лише даному студенту. У цьому випадку, ніхто інший не зможе “підглянути” чи «зіпсувати» вміст папки іншого користувача.

Дякую за увагу! Будьте здорові 😉

2 коментарі “Використання Google Drive”

Дуже корисна інформація як для викладачів, так і для студентів. Простий і доступний алгоритм для роботи з елементами сервісу Google Drive. Велика подяка автору.

Залишити відповідь